Personale
![]() |
Jannike Fogh, Indehaver og bestyrelsesformand Jannike Fogh er autoriseret psykolog og specialist i psykoterapi med børn. |
|
![]() |
Christian Kragh Pedersen, Forstander Christian Kragh Pedersen er autoriseret psykolog og specialist i klinisk psykologi. Han har arbejdet som organisationspsykologisk konsulent med fokus på stress, ledelsesudvikling, kommunikation og psykisk arbejdsmiljø. Han har endvidere arbejdet som behandlingsansvarlig psykolog på Topshøj, arbejdet med opstart af familieklasser og har i en årrække haft egen praksis og i den forbindelse været medstifter af kursusvirksomheden Narrativ Praksis. Christian har desuden en længere årrække været ekstern lektor på Københavns Universitet. |
|
![]() |
Ann Mari K. Hoffmann Afdelingsleder, Familie - og Udviklingskonsulent Ann Mari er uddannet pædagog, Master i Specialpædagogik og har en terapeutisk efteruddannelse i Narrativ teori og praksis og har bred erfaring i familie-samarbejde, samt i arbejde med børn og unge. Ann Mari varetager helhedsorienterede opgaver i anbringelsessager, hvor der arbejdes med børn/unge, biologisk familie, plejefamilier, samt forvaltninger og andre aktører. Formålet er at støtte op om en god anbringelse og muligvis hjemgivelse. Ann Mari er også tilknyttet Familieklassen, som samarbejder med børn og familier, samt lærere fra stamklassen, med henblik på inklusion i folkeskolen eller udslusning fra Dagbehandlingsskolen til folkeskolen. |
|
![]() |
Sanne Høgh, Afdelingsleder for Familieklassen Sanne er uddannet lærer og har mange års erfaring indenfor specialundervisning og pædagogik. Sanne har bredt kendskab til narrativ teori og praksis og leder Familieklassen, som samarbejder med børn og familier, samt lærere fra stamklassen, med henblik på inklusion i folkeskolen eller udslusning fra Dagbehandlingsskolen til folkeskolen. |
|
![]() |
Lene Pedersen, Lærer Lene er uddannet lærer og underviser primært i fagene dansk og natur og teknik. Lene har mange års erfaring i at arbejde med børn og unge ud fra et narrativt perspektiv. Lene har også taget en del kurser, som er relevante i forhold til praksis på Dagbehandlingsskolen. |
|
![]() |
Kim Larsen, Pædagog Kim er uddannet socialpædagog og har mange års erfaring i at arbejde med børn og unge. Kim har kurser indenfor AKT og narrativ teori og praksis, samt erfaringer i at arbejde med børn og unge med diagnoser som ADHD. |
|
![]() |
Rolf Høst Pedersen, Lærer Rolf har mange års erfaring som underviser og speciallærer. Han underviser i musik og matematik, historie og idræt. |
|
![]() |
Birgitte Hybenholdt, lærer Lærer Birgitte er uddannet lærer og underviser primært i geografi, engelsk og dansk. Birgitte har bred erfaring i specialundervisning.
|
|
![]() |
Anders Herforth Jensen, Pædagogisk medhjælper Anders er tilknyttet undervisningen og står for transport af elever. Anders har bred erfaring i arbejde på specialskoler og med børn/unge. |
|
![]() |
Sandy Klint, Pædagog Sandy er uddannet pædagog og har mange års erfaring både indenfor specialområdet samt undervisning i folkeskolen. Hun har fulgt kurser i narrativ inklusion, narrativ supervision og er uddannet som ressourceperson for familier hvor alkohol fylder for meget. I sommeren 2018 afslutter hun sin uddannelse som systemisk narrativ familieterapeut. |
|
![]() |
Anette Blom, Skolesekretær Anette er uddannet kontorassistent og har bl.a. tidligere været ansat som studiesekretær på RUC. |
|
![]() |
Dennis Pedersen, Lærer Dennis er uddannet lærer fra UCSJ, med Matematik, Historie og Idræt som liniefag. Dennis er endvidere certificeret svømmelærer. |
|
![]() |
Terese Christiansen, Pædagog Terese har flere års erfaring, i arbejdet med børn og unge indenfor specialområdet, herunder børn og unge med diagnoser samt unge med hashproblematikker. Hun har deltaget i kurser indenfor systemisk og narrativ teori og praksis. Terese har endvidere flere års erfaring som praktikvejleder. |
|
![]() |
Brian Morgen Hansen, socialpædagog Brian Morgen Hansen er udannet socialpædagog fra Hindholm. Han har stor erfaring med familiearbejde, konflikthåndtering og samværsopgaver (støttet - såvel som overvåget). |
|
![]() |
Ulla Dyrløv, Autoriseret Psykolog og ekstern Supervisor Ulla giver os løbende supervision på behandlingsarbejdet. |
|
![]() |
Dr. Claudia Blankenstijn, Klinisk Lingvist Claudia træner os i at bruge Narrativ Tegneterapi (Narrative Language Therapy) i vores arbejde med børn og familier. |
|
![]() |
Sonja Petersen, Tysklærer Sonja har arbejdet som sproglærer i bl.a. tysk og engelsk på specialskoler i mange år. Hun er opvokset tosproget i det danske mindretal i Tyskland og arbejder også med sprog som oversætter. |
|
![]() |
Ninna Milbo, Psykolog Ninna Milbo er autoriseret psykolog med mange års erfaring indenfor børne- og familieområdet. Ninna har stor erfaring indenfor flere områder, herunder supervision af egen og andre faggrupper, børnesamtaler, familieterapi, flerfamilieterapi, familieklasser, krisepsykologi, psykologiske undersøgelser, konfliktmægling og angstbehandling. |
|
![]() |
Lotte Grum-Schwensen, Pædagogmedhjælper
|
|
![]() |
Gitte Marie Nielsen, fast Pædagogvikar |
|
![]() |
Uffe Bückner Schou, Pædagog |
|
![]() |
Mads Juutilainen, Pædagogmedhjælper
|
|
![]() |
Nis Lauridsen, Pedel Nis er uddannet tømrer og står for at vedligeholde og udvikle de fysiske rammer på Topshøj - ofte med hjælp fra en elev. |
|
![]() |
Topsy, terapihund Topsy er vores firbenede kollega. Han er en Labradoodle og er i gang med at blive uddannet til terapihund. En terapihund er medvirkende til at skabe omsorg, glæde, ro, tryghed samt højne elevernes koncentration. Topsy vil indgå i behandlingsarbejdet på Topshøj, hvor han kan være med til at gøre det lettere for vores elever, at tale om det som er vanskeligt. Han kan også være læsemakker hos elever, som har behov for et særligt læseløft. I fritiden bor Topsy hos afdelingsleder Ann Mari K. Hoffmann. |
|
![]() |
Toke Beck, Chauffør |
|
![]() |
Benny Christensen, Chauffør
|
|
![]() |
Britta Petersen, Chauffør
|
|
![]() |
Flemming Harder, Chauffør
|
|
![]() |
Svend Aage Kristensen, Chauffør |
|
![]() |
Nina Jensen, Chauffør |